onsdag den 9. marts 2016

Velkommen til vores blog!


Bloggen er oprettet som en del af et eksamensprojekt på sygeplejerskeuddannelsen, UCN i Hjørring. Vi har fået tildelt en case fra klinisk praksis omhandlende KOL og problemstillingerne herom. Der er mange problemstillinger at tage fat på, men vores fokus er angsten, der kan opstå ved sygdommen. Vi har belyst de emner, som vi finder interessante og relevante. Disse emner finder du i bloggens venstre side. 

Når du som bruger, læser vores blog, vil du opdage, at nogle af ordene er mærket med et tal, f.eks. KOL1. Dette betyder, at du under fanebladet "uddybelse af begreber" kan finde forklaringer på disse ord inddelt efter de forskellige afsnit.

Det er vigtigt, at du som læser forholder dig til, at dette er et skoleprojekt, og at vores antagelser ikke nødvendigvis er de rigtige. 


Rigtig god fornøjelse! 

1 kommentar:

  1. Jeg har et liv med KOL det har jeg haft nu i snart 15år jeg gik fra cigaretter i 2014 til e-cigaretter selv om det var lidt sent nu er jeg kommet på Cannabis olie som har hjulpet mig med min angst mod ikke at få vejret og giver det der er tilbage af mine lunger en bedre væv besøg gerne min side www.cbd2you.dk

    SvarSlet